Witajcie ❤️

Jeśli ktoś z Was nas kojarzy to tylko z jednego miejsca a jeśli nie to szybko -  KLIK!
Po 2latach poruszania się po insta świecie pojawił się w mojej głowie pewien pomysł 💡 Pewnie wiele z Was wpadło na ten sam - a może by założyć blog?
Banalne prawda? Może i tak ale jest tyle rzeczy którymi chciałabym się z Wami podzielić!
Najważniejsze jestem mamą - ale nie perfekcyjną. Mamy swoje wzloty i upadki lecz zawsze staram się dać z siebie 100% aby Alicja miała szczęśliwe dzieciństwo.
Uwielbiam piec! Tak bardzo to lubię i zwykle robię to w nocy gdy wszyscy śpią, wtedy mam spokój. Taki relaks dla Matki Polki :) chętnie podzielę się przepisami - szczególnie, że ja z nich nie korzystam tworzę je sama!
Staramy się coraz więcej zwiedzać z Alicją. Pokazywać jej świat alby w przyszłości miała żądze podróży i była otwarta na ludzi oraz nowe doświadczenia.
Ostatnie nowe hobby to kwiaty. #plantsmakepeoplehappy Znacie to? U mnie się sprawdza.
Więc jak zostaniecie ze mną na dłuższą chwilkę? Zainteresuje Was swoimi Petite Joys - małymi codziennymi przyjemnosciami? ❤️

Komentarze